dc.contributor.advisor |
Kavanová, Alica
|
|
dc.contributor.author |
Veverková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T19:23:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T19:23:20Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1579
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na efektivitu využití prostředků ICT z pohledu žáka a učitele a dále se bude věnovat Internetu jako zdroji pro získávání informací. Je to zaměřeno na žáky a učitele na základních školách. Snažím se zde nejdříve teoreticky objasnit informace, které se týkají informační gramotnosti, Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělá-vání, výpočetního vybavení na školách a Internetu. Prostředky ICT většinou využívají lidé, kteří jsou informačně gramotní. Toto je problémem v našem školství, protože informačně gramotných učitelů je jen jedna třetina. V rámci této práce byl proveden výzkum, který je zaměřen na jednu základní školu. Tato škole je Základní škola ve Valašských Kloboukách. Výzkum byl proveden formou dotaz-níků, zvlášť pro učitele a zvlášť pro žáky. |
cs |
dc.format |
110 s. |
cs |
dc.format.extent |
1920947 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
computer
|
en |
dc.subject |
information and communication technology
|
en |
dc.subject |
General Education Program
|
en |
dc.subject |
the Internet
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
počítač
|
cs |
dc.subject |
informační a komunikační technologie
|
cs |
dc.subject |
Rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.title |
Efektivita využití prostředků ICT ve výuce z pohledu žáka a učitele |
cs |
dc.title.alternative |
Effectiveness of ICT use from the teacher's as well as the student's point of view |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikorová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2006-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work focuses on the effectiveness of ICT use from the teacher's as well as the stu-dent's point of view. Further attention is paid to the use of the Internet as a source of information. These issues are studied in the context of primary school education, namely among the pupils and teachers at primary schools. The first part theoretically discusses the facts and findings concerning computer competency, The General Education Program for Primary Education, IT equipment at schools, and the Internet. ICT tools are mostly used by people who are computer-competent, which is a problem at our schools, because only one third of all teachers are computer-competent. The study includes a research survey carried out at one of the schools, namely the Valašské Klobouky Primary School. The data for the survey were collected using two separate ques-tionnaires, for teachers and for pupils. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
4314
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
počítačem podporovaná výuka
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |
local.subject |
elementary school
|
en |