Školní spokojenost žáků Gymnázia Zlín - Lesní čtvrť

DSpace Repository

Language: English čeština 

Školní spokojenost žáků Gymnázia Zlín - Lesní čtvrť

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Dlouhá, Janette
dc.date.accessioned 2012-03-09T13:21:56Z
dc.date.available 2012-03-09T13:21:56Z
dc.date.issued 2011-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15777
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá školní spokojeností žáků Gymnázia Zlín - Lesní čtvrť. Teoretická část vysvětluje výchozí pojmy, analyzuje školní prostředí a rozebírá možnosti evaluace. Výzkumná část je kombinací kvantitativní a kvalitativní strategie. Kvantitativní studie zjišťuje prostřednictvím dotazníkového šetření míru spokojenosti maturantů ve sledovaných oblastech včetně závislosti spokojenosti na délce studia a pohlaví. Kvalitativní výzkum vychází z ohniskové skupiny a hodnotí, jak studenti závěrečného ročníku vnímají spokojenost se školou. Výsledky výzkumu jsou shrnuty v závěru a doporučeních pro praxi. cs
dc.format 106 s. + 30 s. příloh cs
dc.format.extent 3246345 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost cs
dc.subject škola cs
dc.subject gymnázium cs
dc.subject žáci cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject výuka cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject evaluace cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject ohnisková skupina cs
dc.subject satisfaction en
dc.subject school en
dc.subject secondary school en
dc.subject pupils en
dc.subject teachers en
dc.subject education en
dc.subject school climate en
dc.subject evaluation en
dc.subject questionaire en
dc.subject focus group en
dc.title Školní spokojenost žáků Gymnázia Zlín - Lesní čtvrť cs
dc.title.alternative Pupils' school satisfaction at Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis deals with pupils' school satisfaction at Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť. The theoretical part explains the basic concepts, analyses the school enviroment and discusses the possibilities of evaluation. The research part consists of the combination of quantitative and qualitative strategy. The quantitative study finds out the extent of the satisfaction of the sixthformers in investigated areas containing the relation among satisfaction, length of studies and gender by application of questionaires. The qualitative research is based on the focus group and rates the school satisfaction of the sixthformers. The results of the research are summed up in the conclusion part and in the recommendations for practice. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19314
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade A
local.subject gymnázia cs
local.subject pedagogická evaluace cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject high schools en
local.subject educational evaluation en
local.subject secondary school students en


Files in this item

Files Size Format View
dlouhá_2011_dp.pdf 3.095Mb PDF View/Open
dlouhá_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
dlouhá_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account