dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T12:39:05Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T12:39:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15731
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zjistit na základě analýzy úroveň povědomí o sociální reklamě u žáků končících školní docházku na základní škole a u studentů končících studium na střední škole. Práce se zaměřuje na postoje dospívajících, vhodnost volby médií a formu zpracování reklamního sdělení vzhledem k cílové skupině. K získání dat je využito do-tazníkového šetření. Výsledky jsou využity k formulaci doporučení pro zpracovatele a zadavatele sociálních reklam směřujících k adolescentní mládeži. |
cs |
dc.format |
51 s. (68 494 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2407724 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
účinky mediální výpovědi
|
cs |
dc.subject |
apely reklamy
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
plán marketingového výzkumu
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
attitutedes
|
en |
dc.subject |
the effects of media predicables
|
en |
dc.subject |
the appeals of advertising
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
marketing research plan
|
en |
dc.title |
Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu) |
cs |
dc.title.alternative |
The School Children Consciousness and Bearing to Social Advertisment (Primary and Secondary Schools in Specific Region) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovařík, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to find the analysis to determine the level of awareness social ad-vertising at the school ended pupils at primary school and the school ended pupils at the secondary school. The work focuses on attitudes of adolescents, the appropriateness of the choice of media and forms processing advertisement on the target group. To acquire the data used questionnares. The results are used to formulate recommendations for processer and social sponsor advertisement aimed at adolescent youth. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18696
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|