Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kučerová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:39:05Z
dc.date.available 2012-03-09T12:39:05Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15731
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zjistit na základě analýzy úroveň povědomí o sociální reklamě u žáků končících školní docházku na základní škole a u studentů končících studium na střední škole. Práce se zaměřuje na postoje dospívajících, vhodnost volby médií a formu zpracování reklamního sdělení vzhledem k cílové skupině. K získání dat je využito do-tazníkového šetření. Výsledky jsou využity k formulaci doporučení pro zpracovatele a zadavatele sociálních reklam směřujících k adolescentní mládeži. cs
dc.format 51 s. (68 494 znaků) cs
dc.format.extent 2407724 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adolescence cs
dc.subject postoje cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject účinky mediální výpovědi cs
dc.subject apely reklamy cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject plán marketingového výzkumu cs
dc.subject adolescence en
dc.subject attitutedes en
dc.subject the effects of media predicables en
dc.subject the appeals of advertising en
dc.subject social advertising en
dc.subject marketing research plan en
dc.title Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu) cs
dc.title.alternative The School Children Consciousness and Bearing to Social Advertisment (Primary and Secondary Schools in Specific Region) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovařík, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to find the analysis to determine the level of awareness social ad-vertising at the school ended pupils at primary school and the school ended pupils at the secondary school. The work focuses on attitudes of adolescents, the appropriateness of the choice of media and forms processing advertisement on the target group. To acquire the data used questionnares. The results are used to formulate recommendations for processer and social sponsor advertisement aimed at adolescent youth. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18696
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kučerová_2011_bp.pdf 2.296Mb PDF View/Open
kučerová_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
kučerová_2011_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account