Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu)
Autor: Kučerová, Jana
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zjistit na základě analýzy úroveň povědomí o sociální reklamě u žáků končících školní docházku na základní škole a u studentů končících studium na střední škole. Práce se zaměřuje na postoje dospívajících, vhodnost volby médií a formu zpracování reklamního sdělení vzhledem k cílové skupině. K získání dat je využito do-tazníkového šetření. Výsledky jsou využity k formulaci doporučení pro zpracovatele a zadavatele sociálních reklam směřujících k adolescentní mládeži.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15731
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18696


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kučerová_2011_bp.pdf 2.296Mb PDF Zobrazit/otevřít
kučerová_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kučerová_2011_op.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet