Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu) |
Autor: |
Kučerová, Jana
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zjistit na základě analýzy úroveň povědomí o sociální reklamě u žáků končících školní docházku na základní škole a u studentů končících studium na střední škole. Práce se zaměřuje na postoje dospívajících, vhodnost volby médií a formu zpracování reklamního sdělení vzhledem k cílové skupině. K získání dat je využito do-tazníkového šetření. Výsledky jsou využity k formulaci doporučení pro zpracovatele a zadavatele sociálních reklam směřujících k adolescentní mládeži. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15731
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18696
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet