dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Lakosil, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T12:08:38Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T12:08:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15708
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie v oblasti modulární výstavby? je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie. Bakalářská prá-ce je zpracována v podmínkách velké společnosti ? KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé metody použité při zpracování stávající marketingové strategie, rozbor použitých metod ? marketingového auditu a SWOT analýzy (silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby). Ve druhé, praktické části je charakterizována výše uvedená společnost a analyzována stáva-jící marketingová strategie společnost. Na základě zjištěného stavu a marketingového vý-zkumu vyhodnotím marketingovou strategii a navrhnu její změny. |
cs |
dc.format |
74 s. (101 457 včetně mezer) |
cs |
dc.format.extent |
1373507 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie v oblasti modulární |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Strategy in Modular Construction |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefánek, Radoslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main subject of this bachelor thesis ?Marketing strategy in modular construction? fo-cused on finding of the most appropriate approach which will be used for the evaluation of the current marketing strategy. Bachelor thesis is composed in the condition of a big com-pany KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o In the first part of this thesis, the theoretical data are composed for the making of marketing strategy i.e. single methods which are used by making current marketing strategy, analyz-ing of used methods - marketing research as well as SWOT analysis (strengths, weak-nesses, opportunities, and threats). The above-mentioned device is described in the second practical part of this bachelor the-sis, the current marketing strategy of the device is analyzed and on the basis of the realized survey I evaluate current marketing strategy and make a suggestion of its changes. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18698
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|