Marketingová strategie v oblasti modulární

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie v oblasti modulární

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Lakosil, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:08:38Z
dc.date.available 2012-03-09T12:08:38Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15708
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie v oblasti modulární výstavby? je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie. Bakalářská prá-ce je zpracována v podmínkách velké společnosti ? KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé metody použité při zpracování stávající marketingové strategie, rozbor použitých metod ? marketingového auditu a SWOT analýzy (silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby). Ve druhé, praktické části je charakterizována výše uvedená společnost a analyzována stáva-jící marketingová strategie společnost. Na základě zjištěného stavu a marketingového vý-zkumu vyhodnotím marketingovou strategii a navrhnu její změny. cs
dc.format 74 s. (101 457 včetně mezer) cs
dc.format.extent 1373507 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject řízení cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject management en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Marketingová strategie v oblasti modulární cs
dc.title.alternative Marketing Strategy in Modular Construction en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The main subject of this bachelor thesis ?Marketing strategy in modular construction? fo-cused on finding of the most appropriate approach which will be used for the evaluation of the current marketing strategy. Bachelor thesis is composed in the condition of a big com-pany KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o In the first part of this thesis, the theoretical data are composed for the making of marketing strategy i.e. single methods which are used by making current marketing strategy, analyz-ing of used methods - marketing research as well as SWOT analysis (strengths, weak-nesses, opportunities, and threats). The above-mentioned device is described in the second practical part of this bachelor the-sis, the current marketing strategy of the device is analyzed and on the basis of the realized survey I evaluate current marketing strategy and make a suggestion of its changes. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18698
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
lakosil_2011_bp.pdf 1.309Mb PDF View/Open
lakosil_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
lakosil_2011_op.doc 746Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account