Marketingová strategie v oblasti modulární

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie v oblasti modulární

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie v oblasti modulární
Autor: Lakosil, Jiří
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie v oblasti modulární výstavby? je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie. Bakalářská prá-ce je zpracována v podmínkách velké společnosti ? KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé metody použité při zpracování stávající marketingové strategie, rozbor použitých metod ? marketingového auditu a SWOT analýzy (silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby). Ve druhé, praktické části je charakterizována výše uvedená společnost a analyzována stáva-jící marketingová strategie společnost. Na základě zjištěného stavu a marketingového vý-zkumu vyhodnotím marketingovou strategii a navrhnu její změny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15708
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18698


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lakosil_2011_bp.pdf 1.309Mb PDF Zobrazit/otevřít
lakosil_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lakosil_2011_op.doc 746Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet