Marketingová strategie v oblasti modulární
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie v oblasti modulární |
Autor: |
Lakosil, Jiří
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie v oblasti modulární výstavby? je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie. Bakalářská prá-ce je zpracována v podmínkách velké společnosti ? KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé metody použité při zpracování stávající marketingové strategie, rozbor použitých metod ? marketingového auditu a SWOT analýzy (silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby). Ve druhé, praktické části je charakterizována výše uvedená společnost a analyzována stáva-jící marketingová strategie společnost. Na základě zjištěného stavu a marketingového vý-zkumu vyhodnotím marketingovou strategii a navrhnu její změny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15708
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
18698
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet