Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Klementová, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:01:49Z
dc.date.available 2012-03-09T12:01:49Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15695
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zjistit, co znamenají pro mladé lidi (digitální domorodce) značky. Zda je upřednostňují oproti neznačkovému zboží, jaké je jejich spotřebitelské chování a na základě čeho se při nákupu rozhodují, co je ovlivňuje. Veškeré pojmy související s tímto tématem jsou představeny v teoretické části. Práce dále představuje nová média, zejména sociální sítě. Právě tyto prostředky komunikace jsou dané cílové skupině velmi blízké. Součástí práce je návrh komunikace konkrétní značky při cílení na digitální spotře-bitele s využitím sociálních médií doplněných klasickými prostředky komunikace. cs
dc.format 96 s.,10 s. príloh cs
dc.format.extent 21728633 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject značkové zboží cs
dc.subject digitální domorodci cs
dc.subject mladí lidé cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject preference cs
dc.subject image cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject digitální spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Brand en
dc.subject consumer en
dc.subject branded products en
dc.subject digital natives en
dc.subject young people en
dc.subject communication en
dc.subject prefe-rences en
dc.subject image en
dc.subject social site en
dc.subject Facebook en
dc.subject digital consumer en
dc.subject consumer behaviour en
dc.title Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka cs
dc.title.alternative Branded Products on a Czech Market-czech Consumer and Brand en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis aims to find out what does the term brand (product) mean for young people (di-gital natives). If they prefer a branded product to no-branded, what is their consumer beha-vior like and what affects their buying decision. All terms related to this theme are presen-ted in the theoretical part. The thesis also presents new media, especially social networks. Exactly these means of communication are very close to the target group. The goal of this work is to design a specific brand communications targeting the digital consumer, using social media supplemented with traditional means of communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18396
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
klementová_2011_dp.pdf 20.72Mb PDF View/Open
klementová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
klementová_2011_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account