Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Role značkových předmětů na českém trhu - český spotřebitel a značka |
Author: |
Klementová, Kateřina
|
Advisor: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je zjistit, co znamenají pro mladé lidi (digitální domorodce) značky. Zda je upřednostňují oproti neznačkovému zboží, jaké je jejich spotřebitelské chování a na základě čeho se při nákupu rozhodují, co je ovlivňuje. Veškeré pojmy související s tímto tématem jsou představeny v teoretické části. Práce dále představuje nová média, zejména sociální sítě. Právě tyto prostředky komunikace jsou dané cílové skupině velmi blízké. Součástí práce je návrh komunikace konkrétní značky při cílení na digitální spotře-bitele s využitím sociálních médií doplněných klasickými prostředky komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15695
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18396
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account