dc.contributor.advisor |
Nováková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Zakopalová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:57:04Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:57:04Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15606
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá marketingovým informačním systémem (MIS) ve společnosti Fatra, a.s. Napajedla. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam a nutnost MIS, jako nástroje pro efektivní zpracování informací. Takový ucelený systém informací z podniku, následně doplněný o vnější informace, pak zajišťuje managementu potřebná data nezbytná pro kvalifikovaná rozhodnutí, získávání nových podnikatelských příležitostí, udržení konkurenceschopnosti či zvýšení profitability. Po teoretickém přehledu problematiky následuje identifikace předností a nedostatků nově implementovaného MIS ve společnosti Fatra, a.s. Z této identifikace následně vycházejí návrhy opatření, které přispějí k optimalizaci MIS ve společnosti Fatra, a.s. tak, aby jeho uživatelům i celé firmě přinášel výhody. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
1012223 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový informační systém ? MIS
|
cs |
dc.subject |
CRM ? řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
efektivnost
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
zdroje informací
|
cs |
dc.subject |
cíle firmy
|
cs |
dc.subject |
Fatra
|
cs |
dc.subject |
a.s.
|
cs |
dc.subject |
Marketing Information System ? MIS
|
en |
dc.subject |
CRM ? customer relationship management
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
information sources
|
en |
dc.subject |
company objectives
|
en |
dc.subject |
Fatra
|
en |
dc.subject |
a.s.
|
en |
dc.title |
Implementace MIS ve společnosti Fatra a.s. Napajedla |
cs |
dc.title.alternative |
Implementation of MIS in Fatra Napajedla company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the marketing information system (MIS) in Fatra, a.s. It describes the current state of use of marketing information and emphasize the importance and necessity of MIS as a tool for efficient information processing. Such a comprehensive system information from the company, subsequently supplemented by external information, then provides the necessary management data necessary for informed decisions, acquire new business opportunities, maintain competitiveness and increase profitability. After a theoretical overview of the issues is followed by identifying strengths and weaknesses of the newly implemented MIS at Fatra, a.s. In the subsequent identification based on proposals for measures that contribute to the optimization of MIS at Fatra, a.s. to ensure that its users and is widely throughout the company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21635
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|