Implementace MIS ve společnosti Fatra a.s. Napajedla

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace MIS ve společnosti Fatra a.s. Napajedla

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace MIS ve společnosti Fatra a.s. Napajedla
Autor: Zakopalová, Eva
Vedoucí: Nováková, Miroslava
Abstrakt: Práce se zabývá marketingovým informačním systémem (MIS) ve společnosti Fatra, a.s. Napajedla. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam a nutnost MIS, jako nástroje pro efektivní zpracování informací. Takový ucelený systém informací z podniku, následně doplněný o vnější informace, pak zajišťuje managementu potřebná data nezbytná pro kvalifikovaná rozhodnutí, získávání nových podnikatelských příležitostí, udržení konkurenceschopnosti či zvýšení profitability. Po teoretickém přehledu problematiky následuje identifikace předností a nedostatků nově implementovaného MIS ve společnosti Fatra, a.s. Z této identifikace následně vycházejí návrhy opatření, které přispějí k optimalizaci MIS ve společnosti Fatra, a.s. tak, aby jeho uživatelům i celé firmě přinášel výhody.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15606
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21635


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zakopalová_2011_bp.pdf 988.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
zakopalová_2011_vp.pdf 703.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
zakopalová_2011_op.pdf 769.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet