Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čapka, Pavel
dc.contributor.author Hejmala, Oto
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:50:43Z
dc.date.available 2012-03-09T10:50:43Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15596
dc.description.abstract Hlavním cílem mé bakalářské práce je uskutečnit analýzu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. V první části práce je zpracována rešerše dostupných teoretických zdrojů týkajících se problematiky zákazníků, jejich spokojenosti a marketingového výzkumu. V druhé části práce je popsána charakteristika firmy a její činnost, dále analýza současného stavu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a následně uvedeny návrhy, jak tuto situaci zlepšit. cs
dc.format 63 cs
dc.format.extent 4945182 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject analýza spokojenosti cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject uspokojení zákazníka cs
dc.subject metody výzkumu trhu cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject marketing research en
dc.subject survey en
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject analysis of satisfaction en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject customer care en
dc.subject market research methods en
dc.subject quantitative research en
dc.subject qualitative research en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of satisfaction of customers JAST Zlín vpo, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The main goal of this bachelor thesis is to accomplish analysis of customer satisfaction of the firm JAST Zlín vpo, s.r.o. and try to suggest proceeding to improve current situation. In the first part of the thesis is processed the search of available theoretical resources related to customers, customer satisfaction and marketing research. The second part of the thesis describes characteristic of the firm and its activities, further analysis of the current condition of customer satisfaction of the firm JAST Zlín vpo, s.r.o. and suggestions to improve that situation. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21239
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hejmala_2011_bp.pdf 4.716Mb PDF View/Open
hejmala_2011_vp.pdf 832.2Kb PDF View/Open
hejmala_2011_op.pdf 849.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account