Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Doležal, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Hlavicová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:17:37Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:17:37Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15546
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce s názvem Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o. je návrh marketingového strategického plánu pro firmu, která působí na trhu jako autorizovaný prodejce nových vozů značky Citroën a Mitsubishi. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou vypracovány poznatky z odborné literatury vztahující se k dané problematice. Teoretická část se zabývá pojmy marketing a strategický marketing, dále marketingovým strategickým plánováním a samotným marketingovým strategickým plánem. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit firmy. Nechybí zde ani situační analýza a navržený marketingový strategický plán a jeho přínosy pro organizaci. |
cs |
dc.format |
82 s. (116 208 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
49050910 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
strategic marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing goals
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategic plan of UNICARS CZ company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of bachelor thesis with the name Marketing strategic plan of UNICARS CZ company is to propose a strategic marketing plan for a company, which operates in the market as a dealer of new cars ? Citroën and Mitsubishi. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part there are processed facts from the literature related to this topic. The theoretical part deals with terms e.g. marketing, strategic marketing, strategic marketing planning and marketing strategic plan. The content of practical part is description of the company and evaluation of existing marketing activities of the company. There are even situational analysis and proposed marketing strategic plan and its benefits for the organization. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20958
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account