Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o. |
Autor: |
Hlavicová, Radka
|
Vedoucí: |
Doležal, Dušan
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce s názvem Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o. je návrh marketingového strategického plánu pro firmu, která působí na trhu jako autorizovaný prodejce nových vozů značky Citroën a Mitsubishi. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou vypracovány poznatky z odborné literatury vztahující se k dané problematice. Teoretická část se zabývá pojmy marketing a strategický marketing, dále marketingovým strategickým plánováním a samotným marketingovým strategickým plánem. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit firmy. Nechybí zde ani situační analýza a navržený marketingový strategický plán a jeho přínosy pro organizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15546
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
20958
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet