dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Martínek, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T09:25:17Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T09:25:17Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15477
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit Diecéze ostravsko-opavské Církve římskokatolické a Olomoucké diecéze Církve československé husitské. V úvodu se zabývá vznikem křesťanství, jeho šířením na našem území, dějinným vývojem církví a současným legislativním vztahem církví k našemu státu. Charakterizuje marketing služeb a jeho nekomerční sféru, jehož součástí jsou právě činnosti církve. Analyzuje sekundární data zahrnující informace o konkrétních diecézích a popisuje jejich marketingové aktivity ve městě Ostrava. Po vyhodnocení výzkumu v projektové části v závěru shrnuje poznatky a doporučuje, jaké marketingové nástroje zvolit pro konkrétní segmenty. |
cs |
dc.format |
163 s. |
cs |
dc.format.extent |
5432158 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
církev
|
cs |
dc.subject |
křesťanství
|
cs |
dc.subject |
víra
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
Diecéze ostravsko-opavská Církve římskokatolické
|
cs |
dc.subject |
Olomoucká diecéze Církve československé husitské
|
cs |
dc.subject |
propagace církví
|
cs |
dc.subject |
church
|
en |
dc.subject |
christianity
|
en |
dc.subject |
faith
|
en |
dc.subject |
marketing public services
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
Diocese of Ostrava-Opava Roman Catholic Church
|
en |
dc.subject |
Diocese of Olomouc the Czechoslovak Hussite Church
|
en |
dc.subject |
promotion of churches
|
en |
dc.title |
Propagace církví v České republice |
cs |
dc.title.alternative |
Promotion of Churches in the Czech republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2011-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with analysis of marketing activities Diocese of Ostrava-Opava Roman Catholic Church and Diocese of Olomouc the Czechoslovak Hussite Church. The introduction deals with the emergence of christianity and spread in our country, historical development of the churches and current legislative relationship between the churches and government. Characterizes marketing public services and non-profit sector, whose activities are just part of the church. It analyzes secondary data of information about specific dioceses and describes their marketing activities in the city Ostrava. After evaluating the research in project part at the conclusion it summarizes the findings and then recommends what marketing tools to choose for specific segments. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18582
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|