Propagace církví v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace církví v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Martínek, Daniel
dc.date.accessioned 2012-03-09T09:25:17Z
dc.date.available 2012-03-09T09:25:17Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15477
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit Diecéze ostravsko-opavské Církve římskokatolické a Olomoucké diecéze Církve československé husitské. V úvodu se zabývá vznikem křesťanství, jeho šířením na našem území, dějinným vývojem církví a současným legislativním vztahem církví k našemu státu. Charakterizuje marketing služeb a jeho nekomerční sféru, jehož součástí jsou právě činnosti církve. Analyzuje sekundární data zahrnující informace o konkrétních diecézích a popisuje jejich marketingové aktivity ve městě Ostrava. Po vyhodnocení výzkumu v projektové části v závěru shrnuje poznatky a doporučuje, jaké marketingové nástroje zvolit pro konkrétní segmenty. cs
dc.format 163 s. cs
dc.format.extent 5432158 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject církev cs
dc.subject křesťanství cs
dc.subject víra cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject Diecéze ostravsko-opavská Církve římskokatolické cs
dc.subject Olomoucká diecéze Církve československé husitské cs
dc.subject propagace církví cs
dc.subject church en
dc.subject christianity en
dc.subject faith en
dc.subject marketing public services en
dc.subject social marketing en
dc.subject Diocese of Ostrava-Opava Roman Catholic Church en
dc.subject Diocese of Olomouc the Czechoslovak Hussite Church en
dc.subject promotion of churches en
dc.title Propagace církví v České republice cs
dc.title.alternative Promotion of Churches in the Czech republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2011-10-11
dc.description.abstract-translated This thesis deals with analysis of marketing activities Diocese of Ostrava-Opava Roman Catholic Church and Diocese of Olomouc the Czechoslovak Hussite Church. The introduction deals with the emergence of christianity and spread in our country, historical development of the churches and current legislative relationship between the churches and government. Characterizes marketing public services and non-profit sector, whose activities are just part of the church. It analyzes secondary data of information about specific dioceses and describes their marketing activities in the city Ostrava. After evaluating the research in project part at the conclusion it summarizes the findings and then recommends what marketing tools to choose for specific segments. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18582
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
martínek_2011_dp.pdf 5.180Mb PDF View/Open
martínek_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
martínek_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account