Propagace církví v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace církví v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Propagace církví v České republice
Author: Martínek, Daniel
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit Diecéze ostravsko-opavské Církve římskokatolické a Olomoucké diecéze Církve československé husitské. V úvodu se zabývá vznikem křesťanství, jeho šířením na našem území, dějinným vývojem církví a současným legislativním vztahem církví k našemu státu. Charakterizuje marketing služeb a jeho nekomerční sféru, jehož součástí jsou právě činnosti církve. Analyzuje sekundární data zahrnující informace o konkrétních diecézích a popisuje jejich marketingové aktivity ve městě Ostrava. Po vyhodnocení výzkumu v projektové části v závěru shrnuje poznatky a doporučuje, jaké marketingové nástroje zvolit pro konkrétní segmenty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15477
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18582


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
martínek_2011_dp.pdf 5.180Mb PDF View/Open
martínek_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
martínek_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account