Propagace církví v České republice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Propagace církví v České republice |
Author: |
Martínek, Daniel
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit Diecéze ostravsko-opavské Církve římskokatolické a Olomoucké diecéze Církve československé husitské. V úvodu se zabývá vznikem křesťanství, jeho šířením na našem území, dějinným vývojem církví a současným legislativním vztahem církví k našemu státu. Charakterizuje marketing služeb a jeho nekomerční sféru, jehož součástí jsou právě činnosti církve. Analyzuje sekundární data zahrnující informace o konkrétních diecézích a popisuje jejich marketingové aktivity ve městě Ostrava. Po vyhodnocení výzkumu v projektové části v závěru shrnuje poznatky a doporučuje, jaké marketingové nástroje zvolit pro konkrétní segmenty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15477
|
Date:
|
2011-09-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18582
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account