dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Rosman, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:56:45Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:56:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15427
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se zabývám novými způsoby marketingové komunikace, které jsou spjaty s vývojem nových technologií. V práci se zaměřuji na nové formy marketingových komunikací a zkoumám vliv nových technologií na nákupní chování spotřebitelů. Teoretická část pojednává o nových formách marketingové komunikace, spojené s nástupem nových technologií. Ve druhé, analytické části, jsem se zaměřil na samotnou firmu JELÍNEK-TRADING spol. s r.o. a zkoumám, jak vývoj nových technologií ovlivňuje zákazníky ke změnám nákupního chování. Závěrečná návrhová část na základě výsledků průzkumu vyhodnocuje příčiny, důsledky a změny nákupního chování zákazníků. Výsledkem je ucelený návrh využití získaných poznatků v praxi ve formě návrhů na opatření. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
3584099 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
informační technologie
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
E-marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
information technologies
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Vliv nových technologií na nákupní chování |
cs |
dc.title.alternative |
The Impact of New Technologies on the Consumer Behavior |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovařík, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is aimed to study new ways of marketing communication related to the development of new technologies. Attention is focused on the new marketing communication forms and influence of new technologies on customer shopping behaviour has been researched. Theory section outlines new forms of marketing communication related to incoming new technologies. The second section is analytic and is focused on JELÍNEK-TRADING spol. s r.o. as such, to investigate how the development of new technologies might change customer behaviour. The last, recommendation section provides research findings resulting in evaluation of causes, consequences and changes of customer shopping behaviour. As an outcome, the thesis is concluded with an integral and comprehensive proposal of acquired knowledge use in real life, in a form of suggestions and recommendations for measures to be implemented. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18717
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|