Vliv nových technologií na nákupní chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv nových technologií na nákupní chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Rosman, Pavel
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:56:45Z
dc.date.available 2012-03-09T08:56:45Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15427
dc.description.abstract V bakalářské práci se zabývám novými způsoby marketingové komunikace, které jsou spjaty s vývojem nových technologií. V práci se zaměřuji na nové formy marketingových komunikací a zkoumám vliv nových technologií na nákupní chování spotřebitelů. Teoretická část pojednává o nových formách marketingové komunikace, spojené s nástupem nových technologií. Ve druhé, analytické části, jsem se zaměřil na samotnou firmu JELÍNEK-TRADING spol. s r.o. a zkoumám, jak vývoj nových technologií ovlivňuje zákazníky ke změnám nákupního chování. Závěrečná návrhová část na základě výsledků průzkumu vyhodnocuje příčiny, důsledky a změny nákupního chování zákazníků. Výsledkem je ucelený návrh využití získaných poznatků v praxi ve formě návrhů na opatření. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 3584099 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject informační technologie cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject E-marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject market segmentation en
dc.subject information technologies en
dc.subject social networks en
dc.title Vliv nových technologií na nákupní chování cs
dc.title.alternative The Impact of New Technologies on the Consumer Behavior en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovařík, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is aimed to study new ways of marketing communication related to the development of new technologies. Attention is focused on the new marketing communication forms and influence of new technologies on customer shopping behaviour has been researched. Theory section outlines new forms of marketing communication related to incoming new technologies. The second section is analytic and is focused on JELÍNEK-TRADING spol. s r.o. as such, to investigate how the development of new technologies might change customer behaviour. The last, recommendation section provides research findings resulting in evaluation of causes, consequences and changes of customer shopping behaviour. As an outcome, the thesis is concluded with an integral and comprehensive proposal of acquired knowledge use in real life, in a form of suggestions and recommendations for measures to be implemented. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18717
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
rosman_2011_bp.pdf 3.418Mb PDF View/Open
rosman_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
rosman_2011_op.doc 134Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account