Vliv nových technologií na nákupní chování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv nových technologií na nákupní chování |
Autor: |
Rosman, Pavel
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se zabývám novými způsoby marketingové komunikace, které jsou spjaty s vývojem nových technologií. V práci se zaměřuji na nové formy marketingových komunikací a zkoumám vliv nových technologií na nákupní chování spotřebitelů. Teoretická část pojednává o nových formách marketingové komunikace, spojené s nástupem nových technologií. Ve druhé, analytické části, jsem se zaměřil na samotnou firmu JELÍNEK-TRADING spol. s r.o. a zkoumám, jak vývoj nových technologií ovlivňuje zákazníky ke změnám nákupního chování. Závěrečná návrhová část na základě výsledků průzkumu vyhodnocuje příčiny, důsledky a změny nákupního chování zákazníků. Výsledkem je ucelený návrh využití získaných poznatků v praxi ve formě návrhů na opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15427
|
Datum:
|
2011-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18717
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet