Vliv nových technologií na nákupní chování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv nových technologií na nákupní chování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv nových technologií na nákupní chování
Autor: Rosman, Pavel
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: V bakalářské práci se zabývám novými způsoby marketingové komunikace, které jsou spjaty s vývojem nových technologií. V práci se zaměřuji na nové formy marketingových komunikací a zkoumám vliv nových technologií na nákupní chování spotřebitelů. Teoretická část pojednává o nových formách marketingové komunikace, spojené s nástupem nových technologií. Ve druhé, analytické části, jsem se zaměřil na samotnou firmu JELÍNEK-TRADING spol. s r.o. a zkoumám, jak vývoj nových technologií ovlivňuje zákazníky ke změnám nákupního chování. Závěrečná návrhová část na základě výsledků průzkumu vyhodnocuje příčiny, důsledky a změny nákupního chování zákazníků. Výsledkem je ucelený návrh využití získaných poznatků v praxi ve formě návrhů na opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15427
Datum: 2011-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18717


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rosman_2011_bp.pdf 3.418Mb PDF Zobrazit/otevřít
rosman_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rosman_2011_op.doc 134Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet