Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Bučina, Tomáš
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:53:56Z
dc.date.available 2012-03-09T08:53:56Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15420
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá ambientními a interagujícími médii, inovativního segmentu out-of-home reklamních nosičů. Jejím cílem je objasnit funkčnost ambientních a interagujících médií z hlediska teorie komunikace, rozčlenit jednotlivá ambientní média do skupin podle toho, jak vznikla, a následně také na příkladech popsat techniky ambientních interakcí. Součástí této práce je také marketingový výzkum vedený formou focus group, který pátrá po důvodech obliby konkrétních ambientních i klasických komunikátů u veřejnosti, aby mohla být příslušná zjištění zevšeobecněna pro další praxi reklamních a marketingových pracovníků. cs
dc.format 98 s. (100 000 znaků). cs
dc.format.extent 10623638 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ambientní média cs
dc.subject ambientní reklama cs
dc.subject ambient cs
dc.subject interagující média cs
dc.subject nová média cs
dc.subject outdoorová reklama cs
dc.subject out-of-home reklama cs
dc.subject ambient media en
dc.subject ambient advertising en
dc.subject ambient en
dc.subject interacting media en
dc.subject new media en
dc.subject outdoor advertising en
dc.subject out-of-home advertising en
dc.title Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli cs
dc.title.alternative Ambient and Interacting Media in Marketing Communications and Their Acceptance by Consumers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor?s thesis deals with ambient and interacting media of an innovative segment of out-of-home advertising media. Its goal is to explain the function of ambient and interactive media from the theory of communication perspective, as well as to segment the ambient media into relevant groups according to their development. Consequently, the techniques of ambient interactions are described using particular cases. This thesis also contains marketing research executed by(accomplished by?) focus group session, which seeks for the reasons of popularity of particular ambient and interacting communicates among the population, allowing respective findings to be generalized. This may further improve a work of people in advertising and marketing industry. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18681
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bučina_2011_bp.pdf 10.13Mb PDF View/Open
bučina_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
bučina_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account