dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Bučina, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:53:56Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:53:56Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15420
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá ambientními a interagujícími médii, inovativního segmentu out-of-home reklamních nosičů. Jejím cílem je objasnit funkčnost ambientních a interagujících médií z hlediska teorie komunikace, rozčlenit jednotlivá ambientní média do skupin podle toho, jak vznikla, a následně také na příkladech popsat techniky ambientních interakcí. Součástí této práce je také marketingový výzkum vedený formou focus group, který pátrá po důvodech obliby konkrétních ambientních i klasických komunikátů u veřejnosti, aby mohla být příslušná zjištění zevšeobecněna pro další praxi reklamních a marketingových pracovníků. |
cs |
dc.format |
98 s. (100 000 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
10623638 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ambientní média
|
cs |
dc.subject |
ambientní reklama
|
cs |
dc.subject |
ambient
|
cs |
dc.subject |
interagující média
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
outdoorová reklama
|
cs |
dc.subject |
out-of-home reklama
|
cs |
dc.subject |
ambient media
|
en |
dc.subject |
ambient advertising
|
en |
dc.subject |
ambient
|
en |
dc.subject |
interacting media
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
outdoor advertising
|
en |
dc.subject |
out-of-home advertising
|
en |
dc.title |
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli |
cs |
dc.title.alternative |
Ambient and Interacting Media in Marketing Communications and Their Acceptance by Consumers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor?s thesis deals with ambient and interacting media of an innovative segment of out-of-home advertising media. Its goal is to explain the function of ambient and interactive media from the theory of communication perspective, as well as to segment the ambient media into relevant groups according to their development. Consequently, the techniques of ambient interactions are described using particular cases. This thesis also contains marketing research executed by(accomplished by?) focus group session, which seeks for the reasons of popularity of particular ambient and interacting communicates among the population, allowing respective findings to be generalized. This may further improve a work of people in advertising and marketing industry. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18681
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|