Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Autor: Bučina, Tomáš
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá ambientními a interagujícími médii, inovativního segmentu out-of-home reklamních nosičů. Jejím cílem je objasnit funkčnost ambientních a interagujících médií z hlediska teorie komunikace, rozčlenit jednotlivá ambientní média do skupin podle toho, jak vznikla, a následně také na příkladech popsat techniky ambientních interakcí. Součástí této práce je také marketingový výzkum vedený formou focus group, který pátrá po důvodech obliby konkrétních ambientních i klasických komunikátů u veřejnosti, aby mohla být příslušná zjištění zevšeobecněna pro další praxi reklamních a marketingových pracovníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15420
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18681


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bučina_2011_bp.pdf 10.13Mb PDF Zobrazit/otevřít
bučina_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bučina_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet