dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Krvačná, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:49:41Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:49:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15415
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi, vymezuje jejich jedinečnost a význam v sociálních službách. Cílem diplomové práce je navrhnout plán marketingových komunikací konkrétní neziskové organizace, který by měl vytvořit pozitivní image a zvýšit povědomí organizace u široké veřejnosti. Na základě teoretických poznatků jsou formulována teoretická východiska pro nastavení pracovních hypotéz. V praktické části je představen Domov s chráněným bydlením Zlín, se zaměřením na analýzu současného stavu marketingových komunikací a jejich efektivitu. V projektové části je na základě výsledků dotazníkového šetření sestaven návrh optimálního plánu marketingových komunikací pro zlepšení veřejného povědomí o organizaci. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
2304712 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální služba
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
Domov s chráněným bydlením Zlín
|
cs |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
nonprofit organization
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
home to a protecte housing Zlín
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace v sociálních službách |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communitacions in a Social Services |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis drala with marketing communications, defines their uniqueness and importace in social services. The thesis aims to propose a specific plan for marketing communications, nonprofit organizations, which should create a positive image increase awareness aminy the general public organization. Based on theoretical findings are worded theoretical basis for the set of working hypothe-ses. The practical part is presented home with protected housing Zlín, aimed at analyzing the current state of marketing communications and their effectiveness. The project is part of the survey results compiled an optima marketing communications plan to improve public awareness about the organization. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
18488
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|