Marketingové komunikace v sociálních službách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace v sociálních službách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace v sociálních službách
Autor: Krvačná, Eva
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi, vymezuje jejich jedinečnost a význam v sociálních službách. Cílem diplomové práce je navrhnout plán marketingových komunikací konkrétní neziskové organizace, který by měl vytvořit pozitivní image a zvýšit povědomí organizace u široké veřejnosti. Na základě teoretických poznatků jsou formulována teoretická východiska pro nastavení pracovních hypotéz. V praktické části je představen Domov s chráněným bydlením Zlín, se zaměřením na analýzu současného stavu marketingových komunikací a jejich efektivitu. V projektové části je na základě výsledků dotazníkového šetření sestaven návrh optimálního plánu marketingových komunikací pro zlepšení veřejného povědomí o organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15415
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18488


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krvačná_2011_dp.pdf 2.197Mb PDF Zobrazit/otevřít
krvačná_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krvačná_2011_op.doc 110Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet