Marketingové komunikace v sociálních službách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace v sociálních službách |
Autor: |
Krvačná, Eva
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi, vymezuje jejich jedinečnost a význam v sociálních službách. Cílem diplomové práce je navrhnout plán marketingových komunikací konkrétní neziskové organizace, který by měl vytvořit pozitivní image a zvýšit povědomí organizace u široké veřejnosti. Na základě teoretických poznatků jsou formulována teoretická východiska pro nastavení pracovních hypotéz. V praktické části je představen Domov s chráněným bydlením Zlín, se zaměřením na analýzu současného stavu marketingových komunikací a jejich efektivitu. V projektové části je na základě výsledků dotazníkového šetření sestaven návrh optimálního plánu marketingových komunikací pro zlepšení veřejného povědomí o organizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15415
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
18488
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet