dc.contributor.advisor |
Voráčová, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Mujezinovic, Nina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:00:07Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:00:07Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15337
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část mojí práce pojednává o neverbální komunikaci a definuje ji jako nejdůležitější formu komunikace. Tato práce také demonstruje způsoby neverbální komunikace nutné pro dosažení úspěchu v jednání, obchodních schůzkách, veřejných projevech a pracovních pohovorech. Praktická část práce je pak zaměřena na výzkum, jímž byla dokázána důležitost nonverbální komunikace v obchodním jednání. Výsledky výzkumu jsou zpracovány na základě písemných dotazníků a osobních pohovorů z třiceti různých firem. Cílem této práce je identifikace kritérií úspěšné neverbální komunikace a také zpracování forem obranné neverbální komunikace v nestandardních podmínkách (např. při potlačení emocí a při komunikaci v nepříjemných situacích) |
cs |
dc.format |
48 |
cs |
dc.format.extent |
932338 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: nonverbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
obchodní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Keywords: non-verbal communication
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
business communication
|
en |
dc.title |
The importance of non-verbal communication in business |
cs |
dc.title.alternative |
The Importance of Non-Verbal Communication in Business |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čechová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In theoretical part, non-verbal communication is defined as the most important form of communication. With my research I verify the importance of non verbal communication in business and demonstrate how to get the best from it for successful negotiations, business meetings, and public speaking and job interviews. Practical part is done by administering written questionnaires, using e-mail questionnaires as well as personal interviews (face-to-face) among thirty different companies. The aim of this research is to identify the criteria that successful business people must have in order to win a contract or sale and how they can modify and hide their real emotions or reactions in an unpleasant or contradictory situation by different gestures of non verbal communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
19674
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
nonverbální komunikace
|
cs |
local.subject |
nonverbal communication
|
en |