The importance of non-verbal communication in business

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The importance of non-verbal communication in business

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The importance of non-verbal communication in business
Autor: Mujezinovic, Nina
Vedoucí: Voráčová, Kateřina
Abstrakt: Teoretická část mojí práce pojednává o neverbální komunikaci a definuje ji jako nejdůležitější formu komunikace. Tato práce také demonstruje způsoby neverbální komunikace nutné pro dosažení úspěchu v jednání, obchodních schůzkách, veřejných projevech a pracovních pohovorech. Praktická část práce je pak zaměřena na výzkum, jímž byla dokázána důležitost nonverbální komunikace v obchodním jednání. Výsledky výzkumu jsou zpracovány na základě písemných dotazníků a osobních pohovorů z třiceti různých firem. Cílem této práce je identifikace kritérií úspěšné neverbální komunikace a také zpracování forem obranné neverbální komunikace v nestandardních podmínkách (např. při potlačení emocí a při komunikaci v nepříjemných situacích)
URI: http://hdl.handle.net/10563/15337
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 19674


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mujezinovic_2011_bp.pdf 910.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
mujezinovic_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mujezinovic_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet