Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Dírerová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T07:44:45Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T07:44:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15320
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je charakterizovat problematiku marketingového mixu s bližším zaměřením na produkt v společnosti Wainman Hawaii v České republice. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zeměřená na charakteristiku jednotlivých složek marketingového mixu. Praktická část se zabývá spoločností Wainman Hawaii a její působení v České republice. Je tady znázorněna SWOT analýza a bližší definice produktu, ceny, způsobu distribuce a propagace společnosti. V neposlední řade sem v této části bakalářske práce vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření, ktoré bylo zaměřeno na spokojenost zákazníků s analyzovanou značkou společnosti a navrhla určitá opatření, ktoré by mohli přispět k efektívnějšímu využití marketingového mixu. |
cs |
dc.format |
70 s. (76 748 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2167858 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing mix at the company Wainman Hawaii |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sasínková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis to define the issue of marketing mix with closer focus on product of Wainman Hawaii company in the Czech republic. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the characteristics of individual components of the marketing mix. The practical part deals with company Wainman Hawaii and its operation in the Czech republic. It is shown here SWOT analysis and more characteristics of the product, price, method of distribution and promotion of the company. In conclusion I evaluated the results of a survey focused on customer satisfaction with the analysed brand name and proposed certain measures that could contribute to more efficient marketing mix. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22554
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account