Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Dírerová, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:44:45Z
dc.date.available 2012-03-09T07:44:45Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15320
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je charakterizovat problematiku marketingového mixu s bližším zaměřením na produkt v společnosti Wainman Hawaii v České republice. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zeměřená na charakteristiku jednotlivých složek marketingového mixu. Praktická část se zabývá spoločností Wainman Hawaii a její působení v České republice. Je tady znázorněna SWOT analýza a bližší definice produktu, ceny, způsobu distribuce a propagace společnosti. V neposlední řade sem v této části bakalářske práce vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření, ktoré bylo zaměřeno na spokojenost zákazníků s analyzovanou značkou společnosti a navrhla určitá opatření, ktoré by mohli přispět k efektívnějšímu využití marketingového mixu. cs
dc.format 70 s. (76 748 znaků) cs
dc.format.extent 2167858 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject promotion en
dc.title Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii cs
dc.title.alternative Analysis of marketing mix at the company Wainman Hawaii en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis to define the issue of marketing mix with closer focus on product of Wainman Hawaii company in the Czech republic. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the characteristics of individual components of the marketing mix. The practical part deals with company Wainman Hawaii and its operation in the Czech republic. It is shown here SWOT analysis and more characteristics of the product, price, method of distribution and promotion of the company. In conclusion I evaluated the results of a survey focused on customer satisfaction with the analysed brand name and proposed certain measures that could contribute to more efficient marketing mix. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22554
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
dírerová_2011_bp.pdfBlocked 2.067Mb PDF View/Open
dírerová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
dírerová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account