Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu ve firmě Wainman Hawaii |
Autor: |
Dírerová, Martina
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je charakterizovat problematiku marketingového mixu s bližším zaměřením na produkt v společnosti Wainman Hawaii v České republice. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zeměřená na charakteristiku jednotlivých složek marketingového mixu. Praktická část se zabývá spoločností Wainman Hawaii a její působení v České republice. Je tady znázorněna SWOT analýza a bližší definice produktu, ceny, způsobu distribuce a propagace společnosti. V neposlední řade sem v této části bakalářske práce vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření, ktoré bylo zaměřeno na spokojenost zákazníků s analyzovanou značkou společnosti a navrhla určitá opatření, ktoré by mohli přispět k efektívnějšímu využití marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15320
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
22554
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet