Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikuláštík, Milan
dc.contributor.author Řešetková, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:19:22Z
dc.date.available 2012-03-09T07:19:22Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15294
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na management jakosti, zákazníky, jejich spokojenosti a na marketingový průzkum. V praktické části byla představena společnost a provedeno dotazníkové šetření, které jsem vyhodnotila a výsledky interpretovala. cs
dc.format 63 s. (66 290 znaků) cs
dc.format.extent 2184749 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Management jakosti cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Quality management en
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků společnosti KOVOKON Popovice s.r.o. cs
dc.title.alternative Satisfaction analysis of customers of company KOVOKON Popovice s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blahuš, Radek
dc.date.accepted 2011-06-10
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with an analysis of customer satisfaction of company KOVOKON Popovice s.r.o. via questionnaire examination. Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part there is expressed the knowledge gained from literature focusing on quality management, customers, their satisfaction and marketing research. Practical part introduced company and customer research was done, I evaluated and interpreted results. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22108
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
řešetková_2011_bp.pdfBlocked 2.083Mb PDF View/Open
řešetková_2011_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open
řešetková_2011_op.pdf 573.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account