Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Tomečková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T07:18:53Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T07:18:53Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15293
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů s výkonem úřadu práce ve Zlíně a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se člení do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na správu zaměstnanosti. Další kapitola popisuje působnost úřadů práce. Obsahem třetí kapitoly jsou specifika povolání pracovníků ve státní sféře. Ve čtvrté části je popsána spokojenost klienta úřadu práce a poslední pátá část se věnuje kritériím hodnocení veřejné správy. Praktická část zjišťuje míru spokojenosti klientů s poskytovanými službami a prostředím Úřadu práce ve Zlíně ve vztahu k pohlaví, věku, vzdělání a délce evidence. Dále mapuje míru spokojenosti na vybraných odděleních. Zároveň vyhodnocuje, který z faktorů je pro spokojenost klienta rozhodující. V závěru práce jsou nastíněny konkrétní náměty a doporu-čení pro zvýšení spokojenosti klientů. |
cs |
dc.format |
105 s. (5 s.) |
cs |
dc.format.extent |
4108674 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politika zaměstnanosti
|
cs |
dc.subject |
nezaměstnanost
|
cs |
dc.subject |
úřad práce
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
poskytované služby
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
employment policy
|
en |
dc.subject |
unemployment
|
en |
dc.subject |
Labour Office
|
en |
dc.subject |
client
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
provided services
|
en |
dc.subject |
surrounding
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of clients satisfaction with the performance of Labour Office in Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vávrová, Soňa |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Presenting thesis, deals with the analysis of clients satisfaction with the performance of Labour Office in Zlin. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is split into five chapters. First chapter is focused on administration of employment rate. Second chapter describes scope of the Labour Office. In third chapter is introduced job description of workers in public administration. Fourth chapter considered clients satisfaction with Labour Office and last fifth part point to evaluation criteria of pub-lic administration. The practical part detects the level of clients satisfaction with services and surrounding of Labour Office in relation to gender, age, education and length of registration. It also inves-tigates the degree of the satisfaction in particular department and evaluates, which of the factors are crucial for clients? satisfaction. Finally, are outlined factual suggestions and recommendations to increase satisfaction of clients. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19285
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-19 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
zaměstnanost
|
cs |
local.subject |
úřady práce
|
cs |
local.subject |
hodnocení
|
cs |
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
employment
|
en |
local.subject |
employment agencies
|
en |
local.subject |
evaluation
|
en |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account