Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně |
Autor: |
Tomečková, Petra
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů s výkonem úřadu práce ve Zlíně a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se člení do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na správu zaměstnanosti. Další kapitola popisuje působnost úřadů práce. Obsahem třetí kapitoly jsou specifika povolání pracovníků ve státní sféře. Ve čtvrté části je popsána spokojenost klienta úřadu práce a poslední pátá část se věnuje kritériím hodnocení veřejné správy. Praktická část zjišťuje míru spokojenosti klientů s poskytovanými službami a prostředím Úřadu práce ve Zlíně ve vztahu k pohlaví, věku, vzdělání a délce evidence. Dále mapuje míru spokojenosti na vybraných odděleních. Zároveň vyhodnocuje, který z faktorů je pro spokojenost klienta rozhodující. V závěru práce jsou nastíněny konkrétní náměty a doporu-čení pro zvýšení spokojenosti klientů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15293
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19285
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet