dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Langer, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T07:09:56Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T07:09:56Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15280
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oční optice. Hledá specifické vnější faktory, které mají vliv na rozhodování spotřebitelů v oční optice. Kromě definování specifických faktorů se zabývá i vlivem marketingových komunikací jako dal-šího důležitého vnějšího faktoru. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou po-psány marketingové komunikace, spotřebitelské chování a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje informace o oboru, jeho specifika a marketingový výzkum. Část závěrů z praktické části vyúsťuje do třetí, projektové části, ve které je zpracován projekt pro kon-krétní oční optiku. |
cs |
dc.format |
85 |
cs |
dc.format.extent |
1594429 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
oční optika
|
cs |
dc.subject |
purchase behaviour
|
en |
dc.subject |
optical store
|
en |
dc.title |
Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice |
cs |
dc.title.alternative |
Purchase Behaviour of Customers under the Conditions of Optical Store |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work is focused on the purchase behaviour of customers under the conditions of optical store. The specific outside factors influencing the customers'decision making process are subject of searching in this work. Besides specific factors defining, it's also concerned with an influence of another important outside factor - marketing communica-tion in general. The diploma work is divided into three parts. Theoretical part refers to the marketing communication, consumer behaviour and marketing research. Practical part consists of information from optical branch of business, specifics of this field and of the marketing research. There are several conclusions, resulting from the practical part, im-plemented into the third, so called project part, where a project for the very specific optical store is worked up. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18573
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|