Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Langer, Tomáš
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:09:56Z
dc.date.available 2012-03-09T07:09:56Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15280
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oční optice. Hledá specifické vnější faktory, které mají vliv na rozhodování spotřebitelů v oční optice. Kromě definování specifických faktorů se zabývá i vlivem marketingových komunikací jako dal-šího důležitého vnějšího faktoru. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou po-psány marketingové komunikace, spotřebitelské chování a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje informace o oboru, jeho specifika a marketingový výzkum. Část závěrů z praktické části vyúsťuje do třetí, projektové části, ve které je zpracován projekt pro kon-krétní oční optiku. cs
dc.format 85 cs
dc.format.extent 1594429 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject oční optika cs
dc.subject purchase behaviour en
dc.subject optical store en
dc.title Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice cs
dc.title.alternative Purchase Behaviour of Customers under the Conditions of Optical Store en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma work is focused on the purchase behaviour of customers under the conditions of optical store. The specific outside factors influencing the customers'decision making process are subject of searching in this work. Besides specific factors defining, it's also concerned with an influence of another important outside factor - marketing communica-tion in general. The diploma work is divided into three parts. Theoretical part refers to the marketing communication, consumer behaviour and marketing research. Practical part consists of information from optical branch of business, specifics of this field and of the marketing research. There are several conclusions, resulting from the practical part, im-plemented into the third, so called project part, where a project for the very specific optical store is worked up. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18573
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
langer_2011_dp.pdf 1.520Mb PDF View/Open
langer_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
langer_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account