Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nákupní rozhodování spotřebitele v oční optice
Autor: Langer, Tomáš
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oční optice. Hledá specifické vnější faktory, které mají vliv na rozhodování spotřebitelů v oční optice. Kromě definování specifických faktorů se zabývá i vlivem marketingových komunikací jako dal-šího důležitého vnějšího faktoru. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou po-psány marketingové komunikace, spotřebitelské chování a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje informace o oboru, jeho specifika a marketingový výzkum. Část závěrů z praktické části vyúsťuje do třetí, projektové části, ve které je zpracován projekt pro kon-krétní oční optiku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15280
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18573


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
langer_2011_dp.pdf 1.520Mb PDF Zobrazit/otevřít
langer_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
langer_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet