Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tesařová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Navrátil, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T07:02:32Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T07:02:32Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15269
|
|
dc.description.abstract |
Analýza spokojenosti zákazníků je zkoumána v neziskové organizaci Veronica, která působí v obci Hostětín. Jedná se o ekologický institut, jehož posláním je podpora šetrného vztahu k přírodě, krajině a jejím kulturním hodnotám. Centrum se věnuje environmentální výchově a vzdělávání. Cílem je vzbudit v lidech zájem a vztah k přírodě. Pro organizaci jsou důležitým prvkem ?zákazníci?, jejichž spokojenost se službami a ekologické myšlení je pro organizaci stěžejní. Centrum Veronica Hostětín je otevřeno jako vzdělávací středisko od podzimu 2006. Po pětileté činnosti je nezbytné tuto analýzu spokojenosti provést, aby organizace zjistila potencionální slabé stránky a jak její aktivity působí na zákazníky. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
1979666 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
plán výzkumu
|
cs |
dc.subject |
sběr informací
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
analýza údajů
|
cs |
dc.subject |
interpretace
|
cs |
dc.subject |
doporučení
|
cs |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
research plan
|
en |
dc.subject |
information gathering
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
data analysis
|
en |
dc.subject |
interpretation
|
en |
dc.subject |
recommendations
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customer satisfaction in the non-profit organization |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Analysis of customer satisfaction is examined in the non-profit organization Veronica that operates in the village Hostětín. This is an ecological institute, its mission is to promote friendly relations to nature, landscape and cultural values. The center is dedicated to environmental education. The aim is to arouse interest in people and relationship with nature. For the organization are an important element of the "customers' satisfaction with the services and environmental thinking is crucial for the organization. Veronica Hostětín Center is an educational center opened in Autumn 2006. After years in this business, it is necessary to analyze the satisfaction of the organization to identify potential weaknesses and how its activity affects customers. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21254
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account