Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci |
Autor: |
Navrátil, Michal
|
Vedoucí: |
Tesařová, Jana
|
Abstrakt:
|
Analýza spokojenosti zákazníků je zkoumána v neziskové organizaci Veronica, která působí v obci Hostětín. Jedná se o ekologický institut, jehož posláním je podpora šetrného vztahu k přírodě, krajině a jejím kulturním hodnotám. Centrum se věnuje environmentální výchově a vzdělávání. Cílem je vzbudit v lidech zájem a vztah k přírodě. Pro organizaci jsou důležitým prvkem ?zákazníci?, jejichž spokojenost se službami a ekologické myšlení je pro organizaci stěžejní. Centrum Veronica Hostětín je otevřeno jako vzdělávací středisko od podzimu 2006. Po pětileté činnosti je nezbytné tuto analýzu spokojenosti provést, aby organizace zjistila potencionální slabé stránky a jak její aktivity působí na zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15269
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21254
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet