Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Autor: Navrátil, Michal
Vedoucí: Tesařová, Jana
Abstrakt: Analýza spokojenosti zákazníků je zkoumána v neziskové organizaci Veronica, která působí v obci Hostětín. Jedná se o ekologický institut, jehož posláním je podpora šetrného vztahu k přírodě, krajině a jejím kulturním hodnotám. Centrum se věnuje environmentální výchově a vzdělávání. Cílem je vzbudit v lidech zájem a vztah k přírodě. Pro organizaci jsou důležitým prvkem ?zákazníci?, jejichž spokojenost se službami a ekologické myšlení je pro organizaci stěžejní. Centrum Veronica Hostětín je otevřeno jako vzdělávací středisko od podzimu 2006. Po pětileté činnosti je nezbytné tuto analýzu spokojenosti provést, aby organizace zjistila potencionální slabé stránky a jak její aktivity působí na zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15269
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21254


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
navrátil_2011_bp.pdf 1.887Mb PDF Zobrazit/otevřít
navrátil_2011_vp.pdf 1.261Mb PDF Zobrazit/otevřít
navrátil_2011_op.pdf 142.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet