dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Tardonová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T07:01:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T07:01:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15267
|
|
dc.description.abstract |
Nové trendy v marketingu, diskutabilní téma zejména z hlediska etiky a legislativy. Co mohou nové trendy v marketingových komunikacích zadavatelům přinést a mohou nahradit tradiční média? Bakalářská práce se zabývá především novinkami v marketingových komunikacích, jejich přínosem a možnými riziky spojenými právě s jejich nekonvenčností. Úvod bakalářské práce popisuje současný stav v marketingových komunikacích. V praktické části je provedena případová studia reklamní kampaně s využitím jak tradičních médií, tak médií nových. Srovnání účinnosti je stanoveno dle předem určených kritérií pro následné vyhodnocení. Cílem práce je jednak popsat aktuální nové trendy používané v marketingu, uvést jejich využití v praxi a potvrdit či vyvrátit hypotézy zda jsou tradiční média na ústupu a zda budou nahrazeny médii novými. Dále pak určit, která média jsou z hlediska finančních nákladů efektivnější a jaký mají dopad na spotřebitele. |
cs |
dc.format |
53 s. (60 642 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1392827 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nová média
|
cs |
dc.subject |
tradiční média
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
postoje české veřejnosti k reklamě
|
cs |
dc.subject |
New media
|
en |
dc.subject |
traditional media
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
on-line marketing
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
the attitude of the Czech population to commercial
|
en |
dc.title |
Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi |
cs |
dc.title.alternative |
New Trends in Marketing and their Apllication in Practices |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
New trends in marketing, the very ethical and legislative topic. What are the contributions of new trends in marketing to companies and can they replace the traditional media? The bachelor work is especially about news from the field of marketing communications, the aims and risks sequent to their nonconformity. The characteristic of the contemporary stage in marketing communications is in the start of the bachelor works. In the practical part of the work the primary objective is the case study containing both the traditional and the new trends in communications. The evaluation and comparison of the both trends is the part of the case study, as well as the methodic of the evaluation. The aim of the work is to describe actual new trends in marketing nowadays, the implementation in the practical marketing; the skilled labour verifies and refuses the hypothesis about replacing traditional trends to new trends in the future. And the aim was to research, which media, of the new or traditional, are more effective and economical. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18725
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|