Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Tardonová, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:01:28Z
dc.date.available 2012-03-09T07:01:28Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15267
dc.description.abstract Nové trendy v marketingu, diskutabilní téma zejména z hlediska etiky a legislativy. Co mohou nové trendy v marketingových komunikacích zadavatelům přinést a mohou nahradit tradiční média? Bakalářská práce se zabývá především novinkami v marketingových komunikacích, jejich přínosem a možnými riziky spojenými právě s jejich nekonvenčností. Úvod bakalářské práce popisuje současný stav v marketingových komunikacích. V praktické části je provedena případová studia reklamní kampaně s využitím jak tradičních médií, tak médií nových. Srovnání účinnosti je stanoveno dle předem určených kritérií pro následné vyhodnocení. Cílem práce je jednak popsat aktuální nové trendy používané v marketingu, uvést jejich využití v praxi a potvrdit či vyvrátit hypotézy zda jsou tradiční média na ústupu a zda budou nahrazeny médii novými. Dále pak určit, která média jsou z hlediska finančních nákladů efektivnější a jaký mají dopad na spotřebitele. cs
dc.format 53 s. (60 642 znaků) cs
dc.format.extent 1392827 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nová média cs
dc.subject tradiční média cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject product placement cs
dc.subject postoje české veřejnosti k reklamě cs
dc.subject New media en
dc.subject traditional media en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject on-line marketing en
dc.subject product placement en
dc.subject the attitude of the Czech population to commercial en
dc.title Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi cs
dc.title.alternative New Trends in Marketing and their Apllication in Practices en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated New trends in marketing, the very ethical and legislative topic. What are the contributions of new trends in marketing to companies and can they replace the traditional media? The bachelor work is especially about news from the field of marketing communications, the aims and risks sequent to their nonconformity. The characteristic of the contemporary stage in marketing communications is in the start of the bachelor works. In the practical part of the work the primary objective is the case study containing both the traditional and the new trends in communications. The evaluation and comparison of the both trends is the part of the case study, as well as the methodic of the evaluation. The aim of the work is to describe actual new trends in marketing nowadays, the implementation in the practical marketing; the skilled labour verifies and refuses the hypothesis about replacing traditional trends to new trends in the future. And the aim was to research, which media, of the new or traditional, are more effective and economical. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18725
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
tardonová_2011_bp.pdf 1.328Mb PDF View/Open
tardonová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
tardonová_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account