Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
Autor: Tardonová, Lenka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Nové trendy v marketingu, diskutabilní téma zejména z hlediska etiky a legislativy. Co mohou nové trendy v marketingových komunikacích zadavatelům přinést a mohou nahradit tradiční média? Bakalářská práce se zabývá především novinkami v marketingových komunikacích, jejich přínosem a možnými riziky spojenými právě s jejich nekonvenčností. Úvod bakalářské práce popisuje současný stav v marketingových komunikacích. V praktické části je provedena případová studia reklamní kampaně s využitím jak tradičních médií, tak médií nových. Srovnání účinnosti je stanoveno dle předem určených kritérií pro následné vyhodnocení. Cílem práce je jednak popsat aktuální nové trendy používané v marketingu, uvést jejich využití v praxi a potvrdit či vyvrátit hypotézy zda jsou tradiční média na ústupu a zda budou nahrazeny médii novými. Dále pak určit, která média jsou z hlediska finančních nákladů efektivnější a jaký mají dopad na spotřebitele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15267
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18725


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tardonová_2011_bp.pdf 1.328Mb PDF Zobrazit/otevřít
tardonová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tardonová_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet