Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi |
Autor: |
Tardonová, Lenka
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Nové trendy v marketingu, diskutabilní téma zejména z hlediska etiky a legislativy. Co mohou nové trendy v marketingových komunikacích zadavatelům přinést a mohou nahradit tradiční média? Bakalářská práce se zabývá především novinkami v marketingových komunikacích, jejich přínosem a možnými riziky spojenými právě s jejich nekonvenčností. Úvod bakalářské práce popisuje současný stav v marketingových komunikacích. V praktické části je provedena případová studia reklamní kampaně s využitím jak tradičních médií, tak médií nových. Srovnání účinnosti je stanoveno dle předem určených kritérií pro následné vyhodnocení. Cílem práce je jednak popsat aktuální nové trendy používané v marketingu, uvést jejich využití v praxi a potvrdit či vyvrátit hypotézy zda jsou tradiční média na ústupu a zda budou nahrazeny médii novými. Dále pak určit, která média jsou z hlediska finančních nákladů efektivnější a jaký mají dopad na spotřebitele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15267
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18725
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet