Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Fuglíková, Daniela
dc.date.accessioned 2012-03-09T06:17:16Z
dc.date.available 2012-03-09T06:17:16Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15218
dc.description.abstract Jak oslovit rodiče s dětmi na Zlínsku v segmentu dětských klubů poskytujících pla-vání a cvičení dětí? Jaké jsou nejvhodnější prvky komunikačního mixu pro malé a střední podniky? Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda jsou obvyklé prvky komunikace vhodné pro tento segment. V teoretické části si představíme definici malých a středních firem, poté si popíšeme jak marketingový tak i komunikační mix a za-měříme se i na vliv zaměstnanců na image firmy. Závěrem teoretické části si představíme základní metodiku marketingového výzkumu. Teoretickou část uzavírá stanovení cílů práce a definice hypotéz pro praktickou část. V praktické části si na firmě Baby club Nekky představíme marketingový a komunikační mix této malé společnosti, popíšeme její historii, nabízené služby a významná partnerství BC Nekky s vybranými neziskovými organizacemi v regionu. Závěrem zhodnotíme validitu hypotéz a navrhneme doporučení ke zlepšení či změně v rámci komunikačního mixu BC Nekky. cs
dc.format 62 s. (63 856 znaků). cs
dc.format.extent 10901171 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject malé a střední podniky cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject image firmy cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject small and medium business en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject company image en
dc.subject employees en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject brand awareness en
dc.title Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce cs
dc.title.alternative Influence of the Marketing Communication on Brand Awareness of the Baby Club Nekky en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated How to reach parents with new born kids in Zlín region in segment of baby clubs providing swimming and exercise of the kids? What are the most effective ways of com-munication mix for small and medium businesses? The aim of this bachelor thesis is to confirm or reject hypotheses whether common types of marketing communication are rea-sonable for this segment. In the theoretical part, small and medium businesses are defined, then marketing and communication mixes are described and influence of an employee on the image of the company is examined. Moreover, basic methods of the marketing research are outlined. The theoretical part is closed by defining the aims of the thesis and formulat-ing the hypothesis for the practical part. In the practical part, marketing and communication mix of Baby club Nekky is examined. Furthermore, history and meaningful partnership with NGOs in the region are described. In the very last part of the thesis, validity of the hypothesis is assessed and recommendations are offered. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18684
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
fuglíková_2011_bp.pdf 10.39Mb PDF View/Open
fuglíková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
fuglíková_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account