dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Fuglíková, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T06:17:16Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T06:17:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15218
|
|
dc.description.abstract |
Jak oslovit rodiče s dětmi na Zlínsku v segmentu dětských klubů poskytujících pla-vání a cvičení dětí? Jaké jsou nejvhodnější prvky komunikačního mixu pro malé a střední podniky? Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda jsou obvyklé prvky komunikace vhodné pro tento segment. V teoretické části si představíme definici malých a středních firem, poté si popíšeme jak marketingový tak i komunikační mix a za-měříme se i na vliv zaměstnanců na image firmy. Závěrem teoretické části si představíme základní metodiku marketingového výzkumu. Teoretickou část uzavírá stanovení cílů práce a definice hypotéz pro praktickou část. V praktické části si na firmě Baby club Nekky představíme marketingový a komunikační mix této malé společnosti, popíšeme její historii, nabízené služby a významná partnerství BC Nekky s vybranými neziskovými organizacemi v regionu. Závěrem zhodnotíme validitu hypotéz a navrhneme doporučení ke zlepšení či změně v rámci komunikačního mixu BC Nekky. |
cs |
dc.format |
62 s. (63 856 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
10901171 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
malé a střední podniky
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
image firmy
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
povědomí o značce
|
cs |
dc.subject |
small and medium business
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
company image
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.title |
Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of the Marketing Communication on Brand Awareness of the Baby Club Nekky |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
How to reach parents with new born kids in Zlín region in segment of baby clubs providing swimming and exercise of the kids? What are the most effective ways of com-munication mix for small and medium businesses? The aim of this bachelor thesis is to confirm or reject hypotheses whether common types of marketing communication are rea-sonable for this segment. In the theoretical part, small and medium businesses are defined, then marketing and communication mixes are described and influence of an employee on the image of the company is examined. Moreover, basic methods of the marketing research are outlined. The theoretical part is closed by defining the aims of the thesis and formulat-ing the hypothesis for the practical part. In the practical part, marketing and communication mix of Baby club Nekky is examined. Furthermore, history and meaningful partnership with NGOs in the region are described. In the very last part of the thesis, validity of the hypothesis is assessed and recommendations are offered. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18684
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|