Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce |
Autor: |
Fuglíková, Daniela
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Jak oslovit rodiče s dětmi na Zlínsku v segmentu dětských klubů poskytujících pla-vání a cvičení dětí? Jaké jsou nejvhodnější prvky komunikačního mixu pro malé a střední podniky? Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda jsou obvyklé prvky komunikace vhodné pro tento segment. V teoretické části si představíme definici malých a středních firem, poté si popíšeme jak marketingový tak i komunikační mix a za-měříme se i na vliv zaměstnanců na image firmy. Závěrem teoretické části si představíme základní metodiku marketingového výzkumu. Teoretickou část uzavírá stanovení cílů práce a definice hypotéz pro praktickou část. V praktické části si na firmě Baby club Nekky představíme marketingový a komunikační mix této malé společnosti, popíšeme její historii, nabízené služby a významná partnerství BC Nekky s vybranými neziskovými organizacemi v regionu. Závěrem zhodnotíme validitu hypotéz a navrhneme doporučení ke zlepšení či změně v rámci komunikačního mixu BC Nekky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15218
|
Datum:
|
2011-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18684
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet