Efektivní sponzoring kulturních událostí jako nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní sponzoring kulturních událostí jako nástroj marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Rakowská, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-09T05:10:25Z
dc.date.available 2012-03-09T05:10:25Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15163
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na sponzoring konkrétní kulturní události, a to multižánro-vého festivalu Dokořán. Zjišťuje, nakolik je sponzoring kultury atraktivní pro dárce a jak tyto výsledky využít pro budování lepší pozice v obchodní sféře. Teoretická část definuje pojmy z oblasti neziskového marketingu a marketingových komu-nikací, efektivitou sponzoringu coby komunikačním nástrojem. Metodologie zdůvodňuje volbu konkrétního výzkumu. Praktická část analyzuje dosavadní komunikaci se sponzory festivalu Dokořán, výsledky focus group s návštěvníky festivalu a následně interpretuje poznatky získané z hloubkových rozhovorů se zástupci podniků na téma sponzoring. Projektem je sponzoringová kampaň zaměřena na zviditelnění festivalu mezi sponzory, navázání kontaktů a konečně získání darů pro realizaci. Plán využívá výsledky získaných z výzkumů a je realizován podle potřeb organizátorů. cs
dc.format 97 s (119 520 znaků bez mezer) cs
dc.format.extent 2322260 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject neziskový marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject event cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject focus group cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject filantropie cs
dc.subject festival Dokořán cs
dc.subject sponzoring en
dc.subject nonprofit marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject event en
dc.subject interview en
dc.subject focus group en
dc.subject target group en
dc.subject filantropy en
dc.subject festival Dokořán en
dc.title Efektivní sponzoring kulturních událostí jako nástroj marketingových komunikací cs
dc.title.alternative Efective Sponzoring of Cultural Event as a Tool of Marketing Communication en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis is focusing on sponsorships of specific cultural events. multigenre festival Do-kořán. It will assess the ways a cultural sponsorship can attract funds and how these fin-dings can be used to gain better position on the market. Theoretical part will define terms in non-profit marketing and marketing communications as well as effectiveness of sponsorship as a communication tool. Methodology explains reasons to choose specific research. Practical part will analyse communication with sponsors of the Dokoran festival and results of focus groups with festival visitors. Furthermore, findings from in-depth interviews with several companies about sponsoring will be interpreted in this part. The project of this thesis will be a sponsorship campaign aiming at festival promotion among potential sponsors, establishing contacts and subsequently gaining financial help for the festival. The plain is using information and results from the research part and will be applied according to the needs of the festival organisers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18419
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
rakowská_2011_dp.pdf 2.214Mb PDF View/Open
rakowská_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
rakowská_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account