Efektivní sponzoring kulturních událostí jako nástroj marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní sponzoring kulturních událostí jako nástroj marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní sponzoring kulturních událostí jako nástroj marketingových komunikací
Autor: Rakowská, Lucie
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na sponzoring konkrétní kulturní události, a to multižánro-vého festivalu Dokořán. Zjišťuje, nakolik je sponzoring kultury atraktivní pro dárce a jak tyto výsledky využít pro budování lepší pozice v obchodní sféře. Teoretická část definuje pojmy z oblasti neziskového marketingu a marketingových komu-nikací, efektivitou sponzoringu coby komunikačním nástrojem. Metodologie zdůvodňuje volbu konkrétního výzkumu. Praktická část analyzuje dosavadní komunikaci se sponzory festivalu Dokořán, výsledky focus group s návštěvníky festivalu a následně interpretuje poznatky získané z hloubkových rozhovorů se zástupci podniků na téma sponzoring. Projektem je sponzoringová kampaň zaměřena na zviditelnění festivalu mezi sponzory, navázání kontaktů a konečně získání darů pro realizaci. Plán využívá výsledky získaných z výzkumů a je realizován podle potřeb organizátorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15163
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18419


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rakowská_2011_dp.pdf 2.214Mb PDF Zobrazit/otevřít
rakowská_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rakowská_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet