Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaja, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Fialová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:38:20Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15106
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je ?Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.?. PROMENS je firma zabývající se zpracováním plastových výrobků. Cílem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s výrobky a službami firmy a odhalení nedostatků, na které by se firma měla zaměřit. V teoretické části se zabývám procesem marketingového výzkumu, metodami sběru dat a metodami měření spokojenosti zákazníků. V praktické části analyzuji současné měření spokojenosti zákazníků ve firmě a zároveň provádím vlastní měření spokojenosti zákazníků formou dotazníkového šetření. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
1886033 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
loajalita zákazníka
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelská hodnota
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
ECSI
|
cs |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer loyalty
|
en |
dc.subject |
consumer value
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
ECSI
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Measurement of customer satisfaction in PROMENS a.s. company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor?s thesis is "Measurement of customer satisfaction in Promens a.s. company". Promens is engaged in manufacturing of plastic products. The aim of my bachelor?s thesis is to find out the level of customer satisfaction with products and services provided by this company and to disclose insufficiencies, which the company should focus on. I am concerned with marketing research process, data collection methods and methods of measuring customer satisfaction in theoretical part. In the practical part I compare customer satisfaction measurement in the company with my own measurements realized by combination of web questionnaire and e-mail. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17886
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account