Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s. |
Autor: |
Fialová, Michaela
|
Vedoucí: |
Vaja, Jaromír
|
Abstrakt:
|
Tématem mé bakalářské práce je ?Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.?. PROMENS je firma zabývající se zpracováním plastových výrobků. Cílem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s výrobky a službami firmy a odhalení nedostatků, na které by se firma měla zaměřit. V teoretické části se zabývám procesem marketingového výzkumu, metodami sběru dat a metodami měření spokojenosti zákazníků. V praktické části analyzuji současné měření spokojenosti zákazníků ve firmě a zároveň provádím vlastní měření spokojenosti zákazníků formou dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15106
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17886
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet