dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Uhlířová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:17:19Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:17:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15066
|
|
dc.description.abstract |
Mléko a produkty z něj vyrobené jsou uznávanými zdroji živin ve stravě nejen dětí, ale i dospělých jedinců. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii firmy Fides Agro, spol. s r. o., jejímž záměrem bylo zvýšení spotřeby mléka a mléčných výrobků mezi českými spotřebiteli. Na základě této analýzy a dotazníkového šetření posléze stanovit směr, jímž by se propagace mléčného sektoru měla v budoucnu ubírat. V teoretické části práce jsou popsána východiska nutná ke zpracování komunikační strategie, dále faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele v oblasti potravin. Analytická část obsahuje SWOT analýzu mléčného odvětví, analýzu dosavadní komunikační strategie firmy a vyhodnocení dotazníkového šetrní: Český spotřebitel x mléko a mléčné výrobky. Na základě výstupů analytické části je vypracován projekt inovace komunikační strategie firmy. |
cs |
dc.format |
text: 135 s.; přílohy: 12 s. |
cs |
dc.format.extent |
1696381 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mléčný sektor
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dairy industry
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka |
cs |
dc.title.alternative |
The Communication Strategy Project of Fides Agro, spol. s r. o. Aimed at Supporting Consumption of the Czech Dairy Products |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Paulík, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Milk and dairy products are recognized sources of nutrients in the diet of children and adults. The aim of this thesis is to analyze the communication strategy of the company Fides Agro, spol. s r. o. which aim was to support consumption of milk and dairy products among Czech consumers. Based on the analysis and the survey then will be set the direction which will determine the future promotion of the dairy sector. The theoretical part describes the bases needed for processing the communication strategy, as well as factors that affect the buying behavior of consumers in the food sector. The analytical part includes a SWOT analysis of dairy industry, an analysis of existing communication strategy and and an evaluation survey called: The Czech consumer x milk and dairy products. According to the results of analytical part is determined the innovation project of communication strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21319
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
A |
|