Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikační strategie firmy Fides Agro, spol. s r. o. zaměřený na podporu konzumace českých mléčných výrobků a mléka |
Autor: |
Uhlířová, Eva
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Mléko a produkty z něj vyrobené jsou uznávanými zdroji živin ve stravě nejen dětí, ale i dospělých jedinců. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii firmy Fides Agro, spol. s r. o., jejímž záměrem bylo zvýšení spotřeby mléka a mléčných výrobků mezi českými spotřebiteli. Na základě této analýzy a dotazníkového šetření posléze stanovit směr, jímž by se propagace mléčného sektoru měla v budoucnu ubírat. V teoretické části práce jsou popsána východiska nutná ke zpracování komunikační strategie, dále faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele v oblasti potravin. Analytická část obsahuje SWOT analýzu mléčného odvětví, analýzu dosavadní komunikační strategie firmy a vyhodnocení dotazníkového šetrní: Český spotřebitel x mléko a mléčné výrobky. Na základě výstupů analytické části je vypracován projekt inovace komunikační strategie firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15066
|
Datum:
|
2011-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21319
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet