Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Glogar, Alois
|
|
dc.contributor.author |
Simon, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:42:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T18:42:52Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1501
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na jednu část podnikové identity, a to podnikový design. Hlavním cílem této práce je vypracování projektu na inovaci podnikového designu společnosti RTL II. V teoretické části jsou definovány pojmy jako podniková kultura, identita či televizní trh. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti RTL II, kritickou analýzu její činnosti i podnikové identity a samotný projekt. Součástí projektu je časový harmonogram, analýza nákladů, přínosů a rizik projektu. |
cs |
dc.format |
80 |
cs |
dc.format.extent |
859321 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Podniková kultura
|
cs |
dc.subject |
podniková identita
|
cs |
dc.subject |
podnikový design
|
cs |
dc.subject |
Corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2 |
cs |
dc.title.alternative |
Project - implementation of a new Corporate Identity of the private television station RTL 2 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Voloch, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Graduation work is oriented on one part of the corporate identity, which is the corporate design. The main goal (purpose) of this piece is developing a project of innovation of the corporate design of RTL II. In the teoretical part there are definitions of notions such as corporate culture, identity and television market. The practical part is focused on the pres-entation of RTL II, critical analysis of its activities, the company identity and the project. Part of the project is a time schedule, costs analysis, project benefits and risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3941
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account