Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2 |
Autor: |
Simon, Martina
|
Vedoucí: |
Glogar, Alois
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na jednu část podnikové identity, a to podnikový design. Hlavním cílem této práce je vypracování projektu na inovaci podnikového designu společnosti RTL II. V teoretické části jsou definovány pojmy jako podniková kultura, identita či televizní trh. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti RTL II, kritickou analýzu její činnosti i podnikové identity a samotný projekt. Součástí projektu je časový harmonogram, analýza nákladů, přínosů a rizik projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1501
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3941
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet