dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Křížková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:53:51Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:53:51Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14938
|
|
dc.description.abstract |
Dodržování etických zásad v podobě společenské odpovědnosti s sebou přináší nejenom dobrý pocit všech zúčastněných, ale rovněž pozitivně působí na image organizace. Toyota Peugeot Citroën Automobile je nadnárodní organizace působící v Kolíně s mateřským zastoupením japonské Toyoty a francouzského PSA Peugeot Citroën. Pro společnost takovéto velikosti a formátu je nezbytné zapojit společenskou odpovědnost do vlastních aktivit.Tato diplomová práce se zaměřuje na zaměstnanecký sektor, respektive na motivaci zaměstnanců. Sleduje spokojenost, loajalitu, ale také jejich vliv na image společnosti. |
cs |
dc.format |
107 |
cs |
dc.format.extent |
36492872 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
stakeholdeři
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
profit
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
benefity
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
odchodovost
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
stakeholders
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
profit
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
benefits
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
turnover
|
en |
dc.title |
Corporate social responsibility and its influence on corporate image |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility and its Influence on Corporate Image |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Adherence to ethical principles in the form of social responsibility brings with it not only good feelings for all involved, but also the positive influence of organization?s image. Toyota Peugeot Citroën Automobile is a multinational organization operating in Kolín with Japanese Toyota and the French PSA Peugeot Citroën parent corporations. Consequently,company of this size and format has to necessarily involve social responsibility within their own activities. This thesis focuses on the employment sector, precisely on the employee motivation. The thesis tracks satisfaction, loyalty, but also their impact on the company's image. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18402
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|