Corporate social responsibility and its influence on corporate image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate social responsibility and its influence on corporate image

Show full item record

No preview available
Title: Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Author: Křížková, Pavla
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Dodržování etických zásad v podobě společenské odpovědnosti s sebou přináší nejenom dobrý pocit všech zúčastněných, ale rovněž pozitivně působí na image organizace. Toyota Peugeot Citroën Automobile je nadnárodní organizace působící v Kolíně s mateřským zastoupením japonské Toyoty a francouzského PSA Peugeot Citroën. Pro společnost takovéto velikosti a formátu je nezbytné zapojit společenskou odpovědnost do vlastních aktivit.Tato diplomová práce se zaměřuje na zaměstnanecký sektor, respektive na motivaci zaměstnanců. Sleduje spokojenost, loajalitu, ale také jejich vliv na image společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14938
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18402


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křížková_2011_dp.pdf 34.80Mb PDF View/Open
křížková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
křížková_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account