Estetická funkce outdoorové reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Estetická funkce outdoorové reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Kýr, Kamil
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:43:37Z
dc.date.available 2012-03-09T02:43:37Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14925
dc.description.abstract V současné postmoderní společnosti trpící přemírou lákavých informací se zdá schopnost zaujmout příjemce jako jedna z klíčových. Do marketingových komunikací výrazně zasahuje estetická funkce, která tuto schopnost obstarává. Nejinak je tomu i u outdoorové reklamy, specifického média komunikačního mixu. Tato práce zkoumá a popisuje, jakým způsobem se projevuje estetická funkce v outdoorové reklamě, jaké jsou způsoby projevu této funkce a na jakých okolnostech je závislá. Snaží se odpovědět i na otázku, zda-li existuje přímá vazba mezi sílou estetické funkce a pozitivním účinkem reklamy na příjemce. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 3687811 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject outdoor cs
dc.subject outdoorová reklama cs
dc.subject venkovní reklama cs
dc.subject billboard cs
dc.subject reklama cs
dc.subject estetika cs
dc.subject estetizace cs
dc.subject estetická funkce cs
dc.subject outdoor en
dc.subject outdoor advertising en
dc.subject billboard en
dc.subject advertisement en
dc.subject aesthetics en
dc.subject aeshtetic function en
dc.title Estetická funkce outdoorové reklamy cs
dc.title.alternative Aesthetic Function of Outdoor Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2011-10-11
dc.description.abstract-translated At present, postmodern society suffering from an excess of tempting information it appears to take the ability of the recipient as one of the key elements. The marketing communications are significantly affected by aesthetic function which caters to this ability. So it exists even within outdoor advertising, a very specific kind of communication mix. This thesis examines and describes how the aesthetic function is reflected in outdoor advertising, what are the ways of expression of the function and on what circumstances is dependent. Work tries to answer the question whether there is a direct link between the power of aesthetic function and positive effects on the recipient. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 22378
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
kýr_2011_dp.pdf 3.516Mb PDF View/Open
kýr_2011_vp.doc 141.5Kb Microsoft Word View/Open
kýr_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account