Estetická funkce outdoorové reklamy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Estetická funkce outdoorové reklamy |
Author: |
Kýr, Kamil
|
Advisor: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstract:
|
V současné postmoderní společnosti trpící přemírou lákavých informací se zdá schopnost zaujmout příjemce jako jedna z klíčových. Do marketingových komunikací výrazně zasahuje estetická funkce, která tuto schopnost obstarává. Nejinak je tomu i u outdoorové reklamy, specifického média komunikačního mixu. Tato práce zkoumá a popisuje, jakým způsobem se projevuje estetická funkce v outdoorové reklamě, jaké jsou způsoby projevu této funkce a na jakých okolnostech je závislá. Snaží se odpovědět i na otázku, zda-li existuje přímá vazba mezi sílou estetické funkce a pozitivním účinkem reklamy na příjemce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14925
|
Date:
|
2011-09-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
22378
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account