Komplexní komunikační strategie podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komplexní komunikační strategie podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Moravčíková, Klára
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:35:58Z
dc.date.available 2012-03-09T02:35:58Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14910
dc.description.abstract Tato práce se zabývá komplexní komunikační strategií. Cílem je analyzovat, vyhodnotit a navrhnout na základě zjištěných skutečností adekvátní řešení. Teoretická část pojednává o obecném výkladu problematiky marketingu služeb, marketingové komunikaci a nástrojích komunikačního mixu. Praktická část je tvořena analýzou současného stavu příspěvkové organizace, vypracování a vyhodnocení SWOT analýzy, dotazníkem a Porterovy analýzy. Poslední část práce je věnována návrhu komunikační strategie spolu s jejím rozpočtem a časovým harmonogramem. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 1225635 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject strategie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Keywords: marketing service en
dc.subject mix of marketing services en
dc.subject marketing communication en
dc.subject com-munication mix en
dc.subject strategy en
dc.subject analysis en
dc.title Komplexní komunikační strategie podniku cs
dc.title.alternative Complex communications strategy in company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the komplex communication strategy. The main aim is to analyze, evaluate and propose adequate solution, based on observed facts. Theoretical part deals with general interpretation of the problematic marketing services, marketing commu-nication and mix of communication tools. Practical part is formed by current analysis si-tuation of the contributory organizations, development and evalution of SWOT analysis, questionnaire and Porter analysis. Final part thesis is devoted to communication strategy with budged and timetable. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 19785
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade A
local.subject marketing služeb cs
local.subject services marketing en


Files in this item

Files Size Format View
moravčíková_2011_bp.pdf 1.168Mb PDF View/Open
moravčíková_2011_vp.pdf 108.1Kb PDF View/Open
moravčíková_2011_op.pdf 92.20Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account