Komplexní komunikační strategie podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komplexní komunikační strategie podniku |
Autor: |
Moravčíková, Klára
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá komplexní komunikační strategií. Cílem je analyzovat, vyhodnotit a navrhnout na základě zjištěných skutečností adekvátní řešení. Teoretická část pojednává o obecném výkladu problematiky marketingu služeb, marketingové komunikaci a nástrojích komunikačního mixu. Praktická část je tvořena analýzou současného stavu příspěvkové organizace, vypracování a vyhodnocení SWOT analýzy, dotazníkem a Porterovy analýzy. Poslední část práce je věnována návrhu komunikační strategie spolu s jejím rozpočtem a časovým harmonogramem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14910
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19785
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet